Bu Blogda Ara

8 Eylül 2014 Pazartesi

Yds Taktikleri

Merhaba! Malum dün YDS vardı.Aslında çalışmadığım için açıkçası çok umudum yoktu.Sadece denemek için girdiğim asıl ilkbahar döneminde hazırlanarak girmeyi hedeflediğim bir sınavdı fakat gerçekten çok iyi geçti ve almam gereken puanı alacağımı düşünüyorum.Sınav izlenimlerim ise genel olarak şöyle; Yds'ye kesinlikle ehliyetle alınmıyorsunuz. Kendi girdiğim sınav binasında gördüm ki YDS'ye girerken ehliyet kimlik olarak sayılmıyor. Çok ilginç değil mi? Pasaportunuzu götürebiliyorsunuz fakat güncel fotograf konusuna mutlaka dikkat edin. Sınava gelirken kesinlikle saat, kolye,küpe, telefon vb seyleri getirmeyin.Kapıda alıp emanete koyuyorlar ve sorumluluk kabul etmiyorlar. Bence en iyisi yanınıza sadece kimliğinizi, sınav giriş belgenizi, suyunuzu ve paranızı almanız. Cebi büyük olan kıyafetler tercih ederseniz iyi olabilir. Sınavdaki kelimeler oldukça kolaydı bu yüzden bana kelime soruları çok basit geldi. Kolayca halledilebilecek türden sorular. Çeviri soruları da genel olarak basitti. Paragraflar uzun ve biraz karısıktı ama çok zor değildi. Biraz grammer çalışmanız, çeşitli kaynaklardan okumalar yapmanız, günlük kelime ezberleri yapmanız puanınız üzerinde oldukça etkili olacaktır. Elimde çokça YDS ve TOEFL kaynağı var. Bana ulaşırsanız size bu kaynakları mail olarak atabilirim :)
Dengeli beslenme ve sağlıklı tariflerim için; https://www.instagram.com/soyummydiet/

5 yorum:

  1. yigitpgone@gmail.com adresine kaynakları gönderebilirseniz çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  2. merhaba kaynaklar hala elinizde mi ?

    YanıtlaSil